یک کشتی تحت مدیریت ایران و هند ربوده شد
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:37 :: نويسنده : مهدی پارسا

 به نوشته تابناك:یک فروند کشتی تحت مدیریت کشتیرانی ایران و هند توسط دزدان دریایی ربوده شد.




کمیته اضطراری کشتیرانی ایران و هند ساعاتی پیش اعلام کرد : یک فروند کشتی فله بر تحت مدیریت کشتیرانی ایران و هند حدود ساعت پنج بعد از ظهر روز شنبه 23 بهمن ماه در حالی که در مسیر پر تردد خلیج فارس به طرف چین در حرکت بود در شمال اقیانوس هند توسط مهاجمین مسلح و مجهز به قایق های تندرو متوقف و ربوده شد.
این کمیته با اعلام اینکه این کشتی با ظرفیت 52 هزار تن با محموله سنگ آهن از بندرعباس به مقصد چین در حرکت بوده است افزود: طبق گزارشات دریافتی ،دزدان دریایی مسیر این کشتی را تغییر داده و کشتی مذکور هم اینک در حال حرکت به سمت خلیج عدن است.


کمیته اضطراری کشتیرانی ایران و هند اظهار داشت :‌ طبق آخرین پیگیری ها حال 22 خدمه افسر و ملوان کشتی مذکور شامل 13 نفر ایرانی و 9 نفر هندی صحیح و سالم گزارش شده است .
کمیته مذکور تاکید کرد : این کمیته با جدیت تمام در حال بررسی وضعیت این کشتی و پیگیری آزادسازی آن است ودر این ارتباط بطور مداوم با نیروهای دریایی ایران ، هندوستان ، پاکستان ، عمان و نیروهای بین المللی مستقر در منطقه و سایر ارگانهای ذیربط در تماس است .
این کمیته با بیان اینکه تا لحظه مخابره این خبر تماسی از ربایندگان این کشتی نداشته ایم یاد آور شد : کمیته اضطراری کشتیرانی ایران و هند به محض اطلاع از وقوع این حادثه در تلاش برای آزاد سازی سریع و فوری این کشتی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه